Bukefalos 28 år!

Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tror du kan få max 30pass per månad, (av passhästar), sen får du SM-föremål som kostar 1 pass istället.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Ääntligen fick också jag ett godis-yhorn, vem vill ha? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag köper hemskt gärna enhörningar om du har några kvar, även så fullblod, tinkrar och paints. Samt Gammelhästar! Om du har något kul sm-föremål kvar så blir jag glad för det också! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

om jag vill sluta spela men inte lägga ner kotot helt,så hur länge hålls det utan att jag spelar?
alltså stängs det automatiskt efter typ 3 månader eller så?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag tar också gärna någon gammelhäst om du har någon kvar! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De första 10 hästarna får man alltid ett pass för, därefter får man ett pass var tredje häst och ett föremål för de andra två. Max 30 hästar per månad har jag för mig. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Om du har köpt pass stängs det aldrig ner utan du måste ta bort ditt konto. Om du inte har köpt pass kan jag dock inte svara på hur länge kontot finns kvar, står det inte under hjälp/FAQ?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

De första 10 hästarna får man alltid ett pass för, därefter får man ett pass var tredje häst och ett föremål för de andra två. Max 30 hästar per månad har jag för mig. :)

Det stämde inte heller, för nu har jag fått 3 sm-grejer på raken:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hejsan alla :D
Har ganska nyss blivit medlem på howrse och har kommit till målet "Klappa en häst i frizonen". Vart är frizonen? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Jag har en liten fråga.. Fick en fågelskrämma från halloweenbrygderna och försökte använda den till mitt ridcenter. Men det går ju inte att sätta den på en enda av mina ängar! Vad är fel? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

När du precis har loggat in och är på startsidan, så håller du muspekaren över fliken "Avel" längst upp i vänstra hörnet. Sedan klickar du på "Mitt kontor" och så ser du att det kommer upp fler flikar där, tryck då på "frizonen" längst till höger! Förstod du? :) Jag är nämligen sämst på att förklara.. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

När du precis har loggat in och är på startsidan, så håller du muspekaren över fliken "Avel" längst upp i vänstra hörnet. Sedan klickar du på "Mitt kontor" och så ser du att det kommer upp fler flikar där, tryck då på "frizonen" längst till höger! Förstod du? :) Jag är nämligen sämst på att förklara.. :angel:

Fast man måste ha loggat in x antal (20?) dagar innan man får tillgång till frizonen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 461
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Hästnyheter Med fem olika ponnyer och en stor häst är 13-åriga Erla Argus den junior som gjort flest dressyrstarter för 2023. Förutom 92...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp