Bukefalos 28 år!

Stora shoppingtråden II

Har köpt ett begagnat Equipe-träns med tyglar till en bit under halva nypriset inklusive frakt 🌟
Jag föredrar faktiskt att köpa bra begagnade träns, inte bra för att det är ekonomiskt och mer klimatsmart, de är också mjuka och sitter betydligt bättre än när de är nya 😁
Visa bifogad fil 127438
Snyggt!
Jag är på jakt efter ett speciellt träns beg men bara hittat ett än så länge och det var både fel storlek och sålt.
Men jag tycker att jakten på en begagnad vara är lite tjusningen :D
 
Jeg har "ridd" i dag ( 2 runder i skritt på ridebanen) for å teste mine nye ridetights fra LeMieux. De var så gode, det høye livet holdt seg på plass og rullet ikke ned. Så nå har jeg bestilt 2 mer ridetights. :up:
Nå krysser jeg fingrene for at veterinæren frisk melder ponnitrollet fredag 15. Men jeg er redd hun har sparket i boksdøra eller gravd for mye med frambenet, og at skaden ikke har grodd.:(
344238_DB_01.jpg
 
Beställt en sadel nu. Lite snabbt på lunchrasten (men det är inget impulsköp) och ser i bekräftelsemailet att min gamla adress står. Ångest. Den ska skickas från danmark även om jag beställt den från ett företag i Sverige.
 
Inget superlyxigt eller speciellt egentligen utan ett svart, rundsytt (spännena i nacken) från Schockemöhle. Det jag tänker på är lite äldre modell, nosgrimman aningens droppformad och inte superbred.
Eller Picasso är det kanske, den ser dock ut att ha haft bredare nosgrimma
 
Alltså när jag var yngre hade jag ett grönt tävlingsskåp, och så till det en helt FANTASTISK matchande ryktlåda från Eskadron som råkade bli bortrensad från garaget när jag sålde hästarna och skulle plugga. Det var liksom en pall som lock, och så satt handtaget på lådan som var under, och i varje hörn var det perfekta utrymmen för sprayflaskor. En sån ryktlåda hade jag gett dyra pengar för att hitta igen.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 396
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 496
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 297
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 286
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp