Bukefalos 28 år!

Storlek på dinappar

Och_Aye

Trådstartare
Är det någon som vet om dr browns storlek nr 2 på dinappar är mindre än MAM storlek 1? :p

Använder dr Brown 1 nu, och provade MAM 1 men det var för stort, funderar ändå på om lite större hål kanske skulle vara bra och tänkte då att dr browns är ju mindre - kanske tom mindre i nästa storlek?
 
Vi upplevde att det var så. Började med dr Browns etta, men bytte till tvåan ganska snart. Mams etta tog tid innan den fungerade, när dr Browns tvåa började kännas för liten gick vi över till Mam.
 
Vi upplevde att det var så. Började med dr Browns etta, men bytte till tvåan ganska snart. Mams etta tog tid innan den fungerade, när dr Browns tvåa började kännas för liten gick vi över till Mam.

Misstänkte att det kanske kunde vara så, då ska jag prova, tack! :up:
 
Kommer ihåg vilket pyssel det var att hitta flaskor och dinappar som passade. Vår kille hade en riktig stark sugreflex och lätt för att få ont i magen så det var bara dr Brown som funkade för oss.
 
Kommer ihåg vilket pyssel det var att hitta flaskor och dinappar som passade. Vår kille hade en riktig stark sugreflex och lätt för att få ont i magen så det var bara dr Brown som funkade för oss.

Ja, min funkar bäst med MAM antikolikflaskor ihop med Dr brown-napparna. :p
Provade med nummer två av dr brown och det blev också lite för bra tror jag, men mkt bättre än MAM's nummer 1... Hon får nog helt enkelt kämpa lite till med 1:an, så får vi se vad som händer om några veckor här...
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som jag misstänker är dräktig. Hon betäcktes 2022, vid dygn 18 sa de att hon va dr men vid dygn 45 sa de att hon...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 930
Senast: Skjøldur
·
Kläder & Bli fin Jag har köpt ett par (lätt fodrade) Dr Martens. Sitter nu med två olika storlekar och kan inte bestämma mig för vilken som sitter bäst...
Svar
17
· Visningar
2 662
Senast: aiquen
·
Gravid - 1år Mina tvillingar har lite magknip, från början var det bara killen men nu börjar tjejen också få det. Det är inte kolik (än) utan ser mer...
2
Svar
26
· Visningar
2 100
Senast: Fille
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp