Missad dräktighet

Som jag skrev tidigare så är det ca 15 mil till närmaste veterinär (distriktet) och nu under semestern kan de inte åka ut till mig om det inte är akutsituationer/misstänkta akutsituationer. De har dem inte personal till. Stoet i fråga är extremt svårlastad och behöver lugnande för att ens ta sig in i transporten efter en trafikolycka hon varit med om för några år sedan där transporten välte och hon satt fastklämd i nästan 2 timmar innan veterinär/brandkår kunde såga sönder transporten och få loss henne.
Om hon nu är dräktig så får hon inte transporteras heller så långt in i dräktigheten. Vad det gäller otrevliga PM ioch påhopp på FB tycker jag absolut du ska anmäla till moderator och personen som läser här och spårat upp dig på FB ska passa sig väldigt nog, det finns alla möjligheter att polisanmäla sånt ofog.
 
Jag tog absolut inte illa Upp över det du skrev. Att någon skriver som du gjorde tål jag men när det börjar gå till personangrepp och t.o.m en människa letat upp mig på facebook och sitter där och hotar om anmälan till LS för vanvård osv, där går min gräns!
Tror kanske andra kan se att någon skrivit ”hästen är smal” eller liknande och då väljer att spä på det lite (eller mycket) extra ❤️
Jag håller med om att definitivt kontakta moderatorerna allra minst så att de kan vidta åtgärder - en sådan person vill jag inte dela forum med.

Håller tummarna för fölleverans inatt! :D :heart
 
Och så va han här 🥰
 

Bifogade filer

  • 012DEF66-6CEE-4ECC-B523-A638DCF24837.jpeg
    012DEF66-6CEE-4ECC-B523-A638DCF24837.jpeg
    123,4 KB · Visningar: 340

Liknande trådar

Avel hej skulle behöva lite tips råd o erfarenheter. jag har ett shetlandssto som är dräktig. Hon brunstade kraftigt o smet in till...
2
Svar
20
· Visningar
4 968
Senast: athena
·
L
Avel Alla ni duktiga o luttrade avelsmänniskor,hjälp mig..blir inte klok på det här.. Jag försökte ju få mitt halvblodssto dräktigt förra...
Svar
17
· Visningar
3 011
Senast: Quinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp