Sugen på en förändring

_FiA_

Trådstartare
759108f45a7125a31dce60d761e1b3f7.jpg

Jag tycker den här hårfärgen är så grymt snygg. Jag är lite sugen på en förändring. Jag har alltid varit blond och aldrig färgat håret i någon annan färg tidigare. Sulle jag över huvudtaget passa i denna färgen? eller är jag finare i blond?

Så här ser jag ut


Till höger

 
Så snygg hårfärg! Är också sugen på den men är lite rädd att den är jättejobbig att underhålla. :confused: Tror att den hade passat dig. Det finns ju lite olika varianter på det mörkröda som du kan välja beroende på vilken hudton du har. :)
 
Jag brukar ofta variera mellan blond och brunt/brunrött. Visserligen skitjobbigt att gå från mörkt till ljust, men är du beredd på det hade jag kört på bara.
 
...men är lite rädd att den är jättejobbig att underhålla. :confused:

Den ÄR jättejobbig att underhålla! Jag var precis som TS blond och hade alltid varit, färgade till just den färgen och var jättenöjd med resultatet, förutom att jag hade behövt färga varannan vecka för att hålla det snyggt (färgade var fjärde men då var det bra dassigt), och då använde jag ändå Revlons färgbomber emellanåt för att pigga upp färgen. Helt hopplös med andra ord om du frågar mig ;) Nu är jag blond igen trots att jag trivdes jättebra med färgen i sig.

Men till TS - har du ingenting emot den biten så tror jag definitivt att det skulle klä dig! Och jag röstar faktiskt på att du ska prova, det går ju att bli blond igen och då slipper du fundera på det mer, eller så trivs du hur bra som helst! :)
 
Prova! Tänk bara på att det är svårt att bli av med röda pigment ur håret. Och för att få till en bra färg är det bäst att färga hos frisör första gången. Dom kan rekommendera/blanda färg åt dig för fortsatt bruk också.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: Tilly_85
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
671
Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp