Bukefalos 28 år!

svar på tråd..?

O

oseriös

Om man har skrivit å startat en tråd eller svarat i en tråd, måste man då själv hålla koll på om nån har svarat eller skrivit tillbaka.. eller kan man se det nånstanns?? Var isf..? :crazy:
 
Sv: svar på tråd..?

Antingen håller man koll på det själv genom att söka på tråden/komma ihåg vad den heter, man kan oxå klicka på sitt nick i någon tråd och kolla sina andra inlägg.

Eller så...

... gör man det bästa ;)
klicka på »trådverktyg« och välj »Prenumerera på den här tråden«
 
Sv: svar på tråd..?

okej, tack.. jo jag har prenumerertat på tråden men jag tänkte att de var så att man kunde se när nån svarat just på äns meddelande
 
Sv: svar på tråd..?

men om man ändå inte ser vem som man har svarat till varför skriver du folk *knappen* när dom svarar till personen nerdest istället för att svara på dens längst upp...???
 
Sv: svar på tråd..?

Man ser vem man svarat till, uppe till höger i varje inlägg. Och varför folk skriver "lånar knapp" istället för att gå tillbaks till ursprungsinlägget är för att de är lata helt enkelt. :p

/Erica
 
Sv: svar på tråd..?

jaha nuuuuu såg jag det:P haha tack så mkt :D :bump: :bow:
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
778
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 178
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 147
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp