Bukefalos 28 år!

svar på tråd..?

O

oseriös

Om man har skrivit å startat en tråd eller svarat i en tråd, måste man då själv hålla koll på om nån har svarat eller skrivit tillbaka.. eller kan man se det nånstanns?? Var isf..? :crazy:
 
Sv: svar på tråd..?

Antingen håller man koll på det själv genom att söka på tråden/komma ihåg vad den heter, man kan oxå klicka på sitt nick i någon tråd och kolla sina andra inlägg.

Eller så...

... gör man det bästa ;)
klicka på »trådverktyg« och välj »Prenumerera på den här tråden«
 
Sv: svar på tråd..?

okej, tack.. jo jag har prenumerertat på tråden men jag tänkte att de var så att man kunde se när nån svarat just på äns meddelande
 
Sv: svar på tråd..?

men om man ändå inte ser vem som man har svarat till varför skriver du folk *knappen* när dom svarar till personen nerdest istället för att svara på dens längst upp...???
 
Sv: svar på tråd..?

Man ser vem man svarat till, uppe till höger i varje inlägg. Och varför folk skriver "lånar knapp" istället för att gå tillbaks till ursprungsinlägget är för att de är lata helt enkelt. :p

/Erica
 
Sv: svar på tråd..?

jaha nuuuuu såg jag det:P haha tack så mkt :D :bump: :bow:
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 562
Senast: Luff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
506
Senast: tott
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
22 480
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp