Bukefalos 28 år!

Svenska serietidningar för vuxna?

Precis stereotyper är väl det sista man vill pracka på nyanlända. Och vem begriper Helge eller 91;an utan anknytning?
 
Om man vill gå riktigt långt tillbaka i tiden (yngre stenåldern) så finns det Åshöjdens BK som kämpar sig upp division för division. Tänker att fotboll är något som brukar gå hem bland yngre killar. Ingen aning om man fortfarande kan få tag i den. Den är också sådär lite 70-tals flummig med emfas på jämställdhet och liknande så som jag kommer ihåg den så den har nog åldrats ganska bra i jämförelse med tex Tintin.

https://seriewikin.serieframjandet.se/index.php/Åshöjdens_BK
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 732
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 707
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Förra året var jag och partnern ute och snorklade i sjön flera gånger. Det var underbart. Jag insåg dock snabbt att han i sin svarta...
2
Svar
24
· Visningar
2 267
Senast: Sel
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 693
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp