Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Den enda som inte har hittat leken än så verkar det vara @Donald Trump
Han har väl iofs lite att stå i eftersom hela statsapparaten är nere och sedan råkade jag på detta citatet på fejjan vilket kan förklara lite hur det blev så :D:angel:

"Trump has two parts of brain,
"left" and "right"

In the left side ,there is nothing right
In the right side, there is nothing left"
Ett sådant gammalt skämt, sist jag drog det, förra veckan tror jag, var det om Angela Merkel.

Bimbos är så gulliga när de försöker förolämpa mig. Klart statsapparaten är nere, den får allt ta en paus när jag är på Tengaoch och knådar deg..
 
Jag vet inte riktigt vem jag ska välja som förebild, om jag avslöjar att McDonalds är min favorit restaurang så kommer de andra kedjorna att tala om korruption så jag får nog söka mig utomlands. Jag väljer min gamle vän Jevgenij Prigozhin, en hejare till kock som är van att bolla med ingredienser av alla de slag.
 
Kinesiska Muren är tvungen att avge en tidig röst då tidsomställning och annat är väldigt svårt för en såhär gammal stofil.

Donald Trump. Han älskar McDonalds på grund av namnet, som han troligen tror är en glorifierad hyllining till honom själv och för att det gör ett helt folk feta och faktaresistenta. Han kan inte laga mat.

Därför röstar Kinesiska Muren på Donald Trump
 
Usch då, här skulle vi ha det härligt och laga fantasifulla maträtter och kramas (som vänner @paow och @AnnaAnka - bara som mysiga vänner! Och inte barfota över hela kroppen utan bara på fötterna).

Och så blir det världskrig direkt. O-mysigt. :down: Jag blev allt lite besviken på dig nu Muren. Men det hade varit lite konstigt av en ulv eller trollpacka att utmärka sig så tidigt med så lite att gå på, så det får vara okej ändå. Tror jag.
 
Och så blir det världskrig direkt. O-mysigt. :down: Jag blev allt lite besviken på dig nu Muren. Men det hade varit lite konstigt av en ulv eller trollpacka att utmärka sig så tidigt med så lite att gå på, så det får vara okej ändå. Tror jag.
Men i övrigt så vet jag inte om det är världskrig på gång? Och tänker nog mer så att motiveringen är så uppenbart OT-att den ska ses som en typisk första DL röst - sedan om det är med onda eller goda avsikter får visa sig längre fram
Antar att du menade samma sak med det du skrev på "mys-Ernst-ska" :)
 
Kinesiska Muren är tvungen att avge en tidig röst då tidsomställning och annat är väldigt svårt för en såhär gammal stofil.

Donald Trump. Han älskar McDonalds på grund av namnet, som han troligen tror är en glorifierad hyllining till honom själv och för att det gör ett helt folk feta och faktaresistenta. Han kan inte laga mat.

Därför röstar Kinesiska Muren på Donald Trump
Nu blir jag besviken på dig o gamla mur - tröttnar du på Kina så kan du flytta till oss här i USA - det finns gott om plats och du får en utmärkt utsikt mot Mexico..

Det är en massa faktafel här, jag älskar hamburgare och Mcdonalds är bara bäst på hamburgare, nog för att de har ett bra namn men företaget grundades innan jag föddes, 6 år närmre bestämt. Alltså du får gärna rösta på mig, men gör det för något jag gjort och eller skrivit och inte rent hittepå. Dick och Mac som grundade McDonalds var vän med pappa, riktigt hyvens grabbar, men dåliga på affärer, de sålde. Jag var med på bådas begravning. Jag tror banne mig han döpte mig efter restaurangen, farsgubben. Han är också död så jag kan inte fråga.
 
Asså om ja ska föröka tänka lite. Ja tycker inte de e nån som tänker ordentlit, möjliken bsf om lite antal å så.

Men murens röst känns inte så substansig, även om Trumpeten reagerade rätt rejält. Trampat på en öm tå kanske? Rädd att inte få göra rulltårta?

Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom. Men ja tror inte ja röstar där idag för det.
 
Asså om ja ska föröka tänka lite. Ja tycker inte de e nån som tänker ordentlit, möjliken bsf om lite antal å så.

Men murens röst känns inte så substansig, även om Trumpeten reagerade rätt rejält. Trampat på en öm tå kanske? Rädd att inte få göra rulltårta?

Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom. Men ja tror inte ja röstar där idag för det.
förlåt men asgarvar!!! ligger nere:rofl::rofl::rofl::rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp