Bukefalos 28 år!

Svullen fot

Robina

Trådstartare
Efter att ha läst den andra tråden med fotproblem så tar jag mig mod till och skapar en egen tråd. Någon som varit med om att trampdynan nedanför stortån sväller upp och blir nästan dubbelt så tjock mot den andra fotens? Det uppkom för snart två veckor sedan när jag ramlade av hästen och landade på fötterna. Direkt gjorde det lite ont under foten (vid trampdynan), men inte jätteont. Nu gör det inte speciellt ont men är såklart lite jobbigt att gå.

Är det någon mening att kontakta vårdcentralen? Gör de något åt sånt här? Någon som har några idéer om vad det kan vara? Jag har försökt googla men verkar inte vara så vanligt problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag snubblade häromdagen, foten vred sig först åt vänster o sen åt höger, med ett rätt högt knäckande ljud. Gjorde svinont o jag blev...
Svar
19
· Visningar
955
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ I november så ramlade jag med en stege, trampade snett och fick tre frakturer i fotleden. Slapp operera utan gipsades ett tag och fick...
Svar
4
· Visningar
729
Kropp & Själ Jag är född med en svagare och kortare vänster sida. Jag har aldrig brytt mig om inlägg osv utan bara kört på och jag har aldrig haft...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Buke kan ju ALLT så jag tänkte försöka hitta input här även i denna fråga. Jag har ett yrke där man står och går mycket, sällan under...
Svar
3
· Visningar
1 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp