Bukefalos 28 år!

Syn på heterosexualitet?

Vad är din syn på heterosexualitet?

  • Det är bättre än allt annat.

    Röster: 6 5,2%
  • Det är lika naturligt som alla andra sexuella böjelser.

    Röster: 90 77,6%
  • Det är onaturligt/en social avvikelse/en statistisk avvikelse/annat valfritt andragörande.

    Röster: 2 1,7%
  • Det är en samhällsfara.

    Röster: 18 15,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    116

Det blir svårt att citera när du klipper in i mitt citat.

Jag tycker inte det är synd om heterosexuella. Var får du det från? Jag tänker att vi borde kommit förbi diskussionen om att bota folk med "fel" läggning. Vi borde ju inte ifrågasätta eller spekulera varför folk har den sexuella läggning som de har och om vi kan och bör försöka ändra på den.

Jag ser inte varför det skall vara någon skillnad mellan heterosexuella eller homosexuella här.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 009
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 386
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 211
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 119
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Valp 2023 -den andra
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp