ta bort konto?

Sv: ta bort konto?

Jaa du, eftersom Gunnar är moderator i hela Bukefalos så är det väl ganska enkelt att klicka på hans namn va ? ;)
 
Sv: ta bort konto?

Längts ner på varje sida finns en länk som heter Kontakta oss använd den eller maila direkt till GUNNAR.

Ger man en vettig motivering till varför man vill bli borttagen är jag övertygad om att man blir det.

Men skapar man användare efter användare och sedan vill ha dom borttagna så förstår jag om Gunnar struntar i att ta bort dom :angel:
 
Sv: ta bort konto?

Lucsy skrev:
Om han aldrig svarar då?

Jag har varit i kontakt med Gunnar vid ett par tillfällen, ett av dem just vid byte av användarnamn, och han var både snabb, hjälpsam och seriös/korrekt. Jag har inte upplevt en sån suverän kontakt med nån site-skapare nånsin, vare sej före eller efter. Gunnar är Gud, kort sagt...... :o
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
212
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: LadySara
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 807
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp