Ta bort tråd?

S

sandrorita

Hur gör man för att ta bort gamla trådar som man själv inte vill ha kvar. OBS! Som man själv har lagt ut/startat? :)
 
Sv: Ta bort tråd?

Är det Gunnar som man måste få tag på för att ta bort trådar i forumet? Iaåfall hur får man tag på han? :) OM det inte är det, hur får man tag på den som kan ta bort det? :)
 
Sv: Ta bort tråd?

Generellt sett kan man inte ta bort trådar, men om du har gjort ett stort misstag kan du fråga moderatorn för det aktuella forumet snällt. Men det är undantag mer än regel och överlag får du vara beredd att tänka efter före innan du postar en tråd.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
5
· Visningar
238
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Hej, hur lång tid måste jag vänta innan jag kan ta med mig det gamla modemet till återvinningen som gamla ägaren lämnade kvar?
Svar
18
· Visningar
795
Senast: Kakis
·
  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp