Ta häst till England?

Lena Furberg

Trådstartare
Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med sig en tid. :) Jag har googlat men mycket av informationen rör tiden innan utträdet ur EU så jag misstänker att det är annat nytt som gäller nu.

Jag behöver bara lite enkel information så jag inte skriver nåt galet..... (Ja, det är Jonas som ska ta med sig Emmy...! )
 
Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med sig en tid. :) Jag har googlat men mycket av informationen rör tiden innan utträdet ur EU så jag misstänker att det är annat nytt som gäller nu.

Jag behöver bara lite enkel information så jag inte skriver nåt galet..... (Ja, det är Jonas som ska ta med sig Emmy...! )
Vad är det för bok? vuxen, barn, tonår?
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 040
Senast: BornAgain
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 627
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 249
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 854
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp