MissFideli

Trådstartare
Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker?
Behöver verkligen ha ett socialt liv!

:)
 
Inte Täby men grannkommunen! Bara att höra av dig om du vill..
Har också kort på sats.. men nu var det länge sen jag var där...:cautious:
 
Senast ändrad:
Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker?
Behöver verkligen ha ett socialt liv!

:)

Hittar du ett jobb och ett boende till mig där flyttar jag dit på stört! :D Seriöst, alltså. ;) Har redan sökt ett par jobb där och i krokarna. Har släkt i Vallentuna och Stockholm och kommer därifrån från början :) Börjar bli lite tråkigt i urskogen nu...
 
Bor tyvärr på 'fel' sida av stan, söder om söder (Årsta) men hänger gärna ngn gång och pratar katt - har sett dig posta på kattforum också om dina otypiska klätterbritter :)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
696
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: BernT
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 954
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp