MissFideli

Trådstartare
Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker?
Behöver verkligen ha ett socialt liv!

:)
 
Inte Täby men grannkommunen! Bara att höra av dig om du vill..
Har också kort på sats.. men nu var det länge sen jag var där...:cautious:
 
Senast ändrad:
Finns det några fler som bor i Täby här? Nån som kanske tränar på Sats eller bara tycker det är trevligt att hitta på saker?
Behöver verkligen ha ett socialt liv!

:)

Hittar du ett jobb och ett boende till mig där flyttar jag dit på stört! :D Seriöst, alltså. ;) Har redan sökt ett par jobb där och i krokarna. Har släkt i Vallentuna och Stockholm och kommer därifrån från början :) Börjar bli lite tråkigt i urskogen nu...
 
Bor tyvärr på 'fel' sida av stan, söder om söder (Årsta) men hänger gärna ngn gång och pratar katt - har sett dig posta på kattforum också om dina otypiska klätterbritter :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
684
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 813
Senast: skiesabove
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 822
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp