Täcken **bildtråd**

Fiorano

Trådstartare
Vill se bilder på era hundar i täcken:). Ge gärna tips på vilka täcken ni hissar och dissar!
 
Sv: Täcken **bildtråd**

Får fota vovvarna imorgon och lägga in, vovvarna är inte hemma nu och jag har inga bilder från innan.
 
Sv: Täcken **bildtråd**

25159917.jpg


Hurtta pro vintertäcke.
 
Sv: Täcken **bildtråd**

Vill se bilder på era hundar i täcken:). Ge gärna tips på vilka täcken ni hissar och dissar!

Jag har en vinthundsvalp och det är minst sagt svårt att hitta bra täcken.
Jag har gjort så här; Köpte ett täcke på rea på en stor hästsportkedja(vi kan kalla den Huuks?;)),sen sydde jag på ben snören, kortade midje bandet och sydde till baken för att få den där vinthunds sluttningen. Det funkar så där...inte 100% regntätt och inget jag skulle använda i 20 minusgrader men ok just nu. Måste dessutom tvättas för hand:confused:dumt...
DSC_0188.jpg


Har beställt bättre täcken på nätet, vintertäcke med halskrage och värme på magen + ett fleece-täcke och regn-täcke. Allt i Whippet style.

Ser fram emot att dom kommer!
(lägger in lite bilder då!)
 

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
603
· Visningar
43 585
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med...
Svar
17
· Visningar
707
Senast: movi
·
Mat När ni köper mat på pizzerian köper ni då en befintlig pizza, sallad, annan maträtt eller lägger ni till och/eller drar i från? Jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 399
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp