Bukefalos 28 år!

Tävlingsresultat

Ebine

Trådstartare
Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja veta vad en viss häst presterat. Maila mig isf. tack! ;)
 
Sv: Tävlingsresultat

Ebine skrev:
Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja veta vad en viss häst presterat. Maila mig isf. tack! ;)


för 2003-2005 finns resultaten på SvRF's hemsida.
 
Sv: Tävlingsresultat

Jag har från 1990 - 2002, du kan ju slänga ett PM åt mitt håll om du är intresserad. Fast man ska vara medveten om att de inte är kompletta, det finns en hel del felaktigheter både i årsböckerna och på nätet.
 

Liknande trådar

Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
960
Senast: Lingon
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 299
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Giltighetstid pass
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp