Tävlingsschabrak

Marty

Trådstartare
Jag har, med någon form av skräckförtjusning, anmält mig och mitt sto till vår första dressyrtävling någonsin :nailbiting:. Vi tävlar hoppning mestadels men har startat några fälttävlan med hyfsat resultat också. Nu har dock folk i omgivningen tjatat så otroligt mycket på att vi ska bege oss ut på dressyrbanorna, så nu är det väl till sist dags. Jag känner en otrolig skräck för att skämma ut oss och lyckas få en sådär 49 %, men jag hoppas på att resultatet blir något bättre än så.

I fälttävlan har jag inte brytt mig så mycket om vilket schabrak jag haft, men nu när det är dags för riktig dressyr hade det ju faktiskt varit kul att skaffa ett riktigt fint dressyrschabrak. Vad har ni för några tävlingsschabrak när ni tävlar dressyr? Behöver lite inspiration så lägg gärna upp bilder :banana:.

Ni får gärna komma med förslag om vad som skulle passa min röda stora fröken också.

 
Vitt är alltid enkelt och klassiskt. På min fux som kanske ärnågot rödare har jag ett grönt, ungefär som färgen på min profilbild (som alla har men aa), d.v.s. mörkare mossgrön. Annars klarblå är fint. Brukar alltid matcha med mitt pannband?
 
Jag som har skimmel vägrar lägga på vitt schabrak. Förr tävlade vi i svart, numera har vi ett grått från Mias RS med ponnyns namn broderat på. Ska se om jag hittar någon bild på det.
 
Ska själv börja tävla till hösten. Beställde mig ett Mias med stora rutor och rak kant.
Vitt med bara en detaljfärg längst bak. Bäst för då kan man välja sin färg själv :love:

Kan lägga in den när det väl kommer :D
 
Ska själv börja tävla till hösten. Beställde mig ett Mias med stora rutor och rak kant.
Vitt med bara en detaljfärg längst bak. Bäst för då kan man välja sin färg själv :love:

Kan lägga in den när det väl kommer :D
Vad har du valt för färg? Jag har eventuellt tänkt beställa ett mias från början, men jag har så otroligt svårt för att rent mentalt kunna se hur färgerna blir. Vet inte om jag skulle våga specialbeställa.
 
Vad har du valt för färg? Jag har eventuellt tänkt beställa ett mias från början, men jag har så otroligt svårt för att rent mentalt kunna se hur färgerna blir. Vet inte om jag skulle våga specialbeställa.

Gå till en ÅF :) De har färgprover. Mitt blir med brunt band och orange snodd :) Matchande hans pannband ;)

10344334_742672549117919_6165893857660383336_o.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag, min mamma och lillasyster har en 22 årig (riktigt pigg) C-ponny som vi "delar på". Jag och min lillasyster tävlar regelbundet...
Svar
7
· Visningar
1 218
Senast: Bass3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp