Take away i Söderhamn?

Nebraska

Trådstartare
Är det någon som har bra förslag på vad man kan hitta som take away i Söderhamn ?Alternativt en trevlig livsmedelsbutik som har en deli med bra utbud?
 
Det mesta utom pizza, kebab, sibylla och riktiga restauranger är stängt nu för kvällen så beror på när du ska ha.
Rådhuskonditoriet har bra, matiga sallader och annat också. Men stängt nu.
Trädgårdsbaren har ok pizza.
 
Söderhamn har ett riktigt bra sushiställe som jag tror har öppet lite senare också. Kommer inte ihåg vad det heter, var där för några år sedan. Men ja, gott.
 
Är det någon som har bra förslag på vad man kan hitta som take away i Söderhamn ?Alternativt en trevlig livsmedelsbutik som har en deli med bra utbud?
Absolut bäst mat har du på Hunker Junker nere vid ån. Bäst thai är Å-K Thai på Kungsgatan. Sushin är bra på Esas på Oxtorget. Ica Alen har en ganska bra chark. Pizzan är bäst på Aspendos.
 

Liknande trådar

Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: Halfrek
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 852
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
673
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp