Bukefalos 28 år!

Sv: Taktur

Tusen takk! En Lettir skulle være moro å prøve. Synd de bare hadde en å.f. i Norge og hun laaangt oppi norr. Noen som da vet hur man gör? Vet noen vicken typ av häst de passer på?
 
Sv: Taktur

Kontakta återförsäljaren så kanske de kan skicka en till dig eller Stall Akur.

Det passar nog det flesta den finns ju både med rak bom och orginal bom (lite svängd). Och i stl 17 ,17,5 , 18 har jag fattat det.
 
Sv: Taktur

Var i Norge bor du, då?
Stall Akur ligger vid sjön Siljan i Dalarna, inte långt från Mora, och det är ju ganska nära Norge. Fast du kanske bor på Vestlandet?
 
Sv: Taktur

Snyggt :D

Jag har fått hem en nu som jag testar , en som är 17" och M/W imorgon kommer massören som ska hjälpa mig och se om det är rätt bomvidd.

Sadlen är gudomlig :love:
 
Sv: Taktur

Puttar upp den här tråden lite grann för jag skulle vilja veta om ni är nöjda med era Léttir sadlar och vad ni tycker om dom nu osv. :)
 
Sv: Taktur

Jag är supernöjd med min sadel , den passar hästen perfekt . Jag bara älskar den man får ett så himla bra stöd , den är så lätt och mjukt stoppade för hästen.

Vill bara säga att jag tackar Stall Akur för en himla bra service.
 
Sv: Taktur

Är också supernöjd med min léttir sadel. Hur skönt som helst, och ligger kanonbra. Sen att den är så lätt, och bara har en kåpa, är verkligen ett plus. :)
 
Sv: Taktur

Åh!
Jag fick provrida en Lettir en gång! :love: Hästen gick som en dröm, jag satt jätteskönt och 10 ggr bättre!
Jag letade ny sadel och letade i första hand efter en lettir men fick inte tag på ngn. Nu när jag har fått tag på en annan sadel jag gillar mkt så har jag 2 kompisar som ska sälja sina! :eek: Och sjklart kan jag inte köpa dom nu. :cry:

Men det är verkligen en riktigt skön sadel, rekommenderar den också starkt!
 
Sv: Taktur

Drar igång en gammal tråd=)

Tillverkas dessa sadlar idag? finner ingen ÅF för dessa sadlar nämnligen
 
Sv: Taktur

Min sambo m familj som har stall akur och Nej dom tillverkas inte längre. Men de finns beg att få tag på.
Helt underbar sadel!! :-)
 

Liknande trådar

Anläggning Tänkte köpa brandlarm till stall och loge. Vad har ni? För- och nackdelar? Någon som kan rekommendera ett system som kan kopplas till...
Svar
19
· Visningar
800
Senast: Blyger
·
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
677
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Behöver köpa en kattlucka men det är ju värsta djungeln. Vill ha en bra pålitlig lucka, som öppnar och stänger som den ska, håller tätt...
Svar
16
· Visningar
866
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
564
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp