Bukefalos 28 år!

Talang Skåne!

Sv: Talang Skåne!

Jag har sökt! mönstring denna helgen, ganska nervöst. :D
 
Sv: Talang Skåne!

Fullblod/trakhener funkar inte så jättebra i dressyr än (väldigt ostadig) men han har väldigt bra gång så det ska väl bli bra ngn gång, kom inte med i Talang Skåne denna gången tyvärr :(
 
Sv: Talang Skåne!

*KL*
Jag ansök till Talang Skåne (dressyr) gick även vidare till Åstorp. Så ska rida där den 16:e.
 
Sv: Talang Skåne!

Vilken tid red du när det var i Hästhagen? :)
 
Sv: Talang Skåne!

Jag red 9:30 på ett brunt sto med strimbläs. Hade mörkbrun sadel och kandar. Du då?
 
Sv: Talang Skåne!

jag red 10.30! jag tror min mamma pratade med din mamma rätt länge! hade din mamma en svart canada goosejacka? ;)
 
Sv: Talang Skåne!

Det har hon, men vet inte om hon hade den på sig då.
Men då måste du ju ha sett mig och Pisces ju
 
Sv: Talang Skåne!

ja, jag såg dig! jättefin häst har du. Lycka till i Åstorp, jag hejar på er nu när jag själv inte är med längre ;)
 
Sv: Talang Skåne!

När jag såg dig på framridningen var jag helt säker på att vi hade kommit fel, då hade jag bara tävlat LB med halvkassa resultat så bara red du runt med kandar och gjorde början till galoppiruetter.:angel:
 
Sv: Talang Skåne!

Men man måste börja nånstans. När jag fick Pisces hade hon aldrig tävlat i dressyr utan enbart hoppat.
 
Sv: Talang Skåne!

oj, då har du kämpat på bra med henne/honom!
 
Sv: Talang Skåne!

VI VILL HA UPDATE IKV OCH HÖRA HUR DET GICK:bump:
 
Sv: Talang Skåne!

Jodå det gick väl bra :angel:
Får väl se om jag gick vidare eller inte.
TalangSkne030.jpg

TalangSkne031.jpg

TalangSkne032.jpg

TalangSkne034.jpg
 
Sv: Talang Skåne!

det ser ut som att det gick superbra iaf, har för mig att din häst är 75% fullblod? det syns verkligen inte.
 
Sv: Talang Skåne!

Någon som vet vilken dag man får reda på "resultatet"? Vissa säger måndag?

Mig gick det inge vidare för på hoppningen, en av våra sämsta rundor så jag tror inte att vi blir uttagna det här året i alla fall... :)

img_7669_4-kopia_35677524.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
868
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
29 613
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 126
Gnägg Hejsan! Är ny här och tänkte att jag skulle göra en liten presentation av mig och mina hästar :) Jag heter Emma, men min första ponny...
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp