Bukefalos 28 år!

Talang Skåne!

Sv: Talang Skåne!

Inte jag heller, och håller med dig; Inte hela världen :) Såg ni att man fick lov att delta på de avsuttna träffarna även om man inte blev uttagen? Det är ju jättebra! :laugh:
 
Sv: Talang Skåne!

Oj! ganska hård konkurrens? Då vet man ju att det inte är lönt att satsa på dressyren till nästa år iaf :p

Hur togs fälttävlansryttarna ut egentligen? Läste att 5 st var klara men har inte sett ngt om några uppridningar.
 
Sv: Talang Skåne!

Jag tror det beror på min ålder. Är ju inte Junior utan YR. Om jag inte har fel för mig så tog dom bort alla YR:erna
 
Sv: Talang Skåne!

Varför inte? Det är ju jättebra att få lära sig lite om mental träning, foderlära etc. :)
 
Sv: Talang Skåne!

Fälttävlansryttarna hade uppridning på Dagstorps terrängbana en lördag i mars. Banhoppning och terränghinderhoppning.
 
Sv: Talang Skåne!

Jag har redan gått sådan utbildning... Känner ingen lust att gå en gång till...
 
Sv: Talang Skåne!

Är hoppryttare i halmstad men när pojkvännen bor i skåne och red upp där fick man ju hålla utsikt på talang skåne med. Tyvärr kom han inte med! Men sånt är livet!
 
Sv: Talang Skåne!

Haha, men kan ni inte söka till Future Factory? :) Eller har ert förbund också hoppat av därifrån?
 
Sv: Talang Skåne!

Var bor du då? Kan du inte söka till de andra talang-programmen (Finns ju t.ex. Talang Stockholm etc.) eller Future Factory? :)
 
Sv: Talang Skåne!

*kl*

Nu blev jag nyfiken, och frågar därför er som sökte hur pass hög klass det var på de som gick vidare :) D.v.s. hur långt måste man ha kommit för att det skall vara värt att söka?

(Och så en helt OT fråga till Lindskog: är din pensionär samma Tartuffe som stod på YR ett tag? Han var min drömhäst i många ponnyår ;))
 
Sv: Talang Skåne!

Väääldigt hög klass tyckte jag, de som gick vidare hade som minst startat 130 vad jag vet... :crazy:

Haha jo, det är nog han! ;) Han stod på YR när vi köpte honom :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
868
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
29 614
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 126
Gnägg Hejsan! Är ny här och tänkte att jag skulle göra en liten presentation av mig och mina hästar :) Jag heter Emma, men min första ponny...
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Allergiutredning
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II
  • Lätt E

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp