toughcookie

Trådstartare
På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget, ingen bil och en schäfer i släptåg. Någon som har tips på vad vi kan sysselsätta oss med?
 
Gamla stan ligger mitt i Tallin centrum. Mysiga gränder.
Inte långt därifrån på gångavstånd ligger ett shoppingcenter där bla Kubamaja finns. Goda varma prioger i deras matavdelning på nedre plan, för den mindre plånboken. Amarillo texmex resturang i anslutning till Soukashotellet är gott och enkelt. Nu är det ett par år sedan men det mesta finns nog kvar.
 
Gamla stan ligger mitt i Tallin centrum. Mysiga gränder.
Inte långt därifrån på gångavstånd ligger ett shoppingcenter där bla Kubamaja finns. Goda varma prioger i deras matavdelning på nedre plan, för den mindre plånboken. Amarillo texmex resturang i anslutning till Soukashotellet är gott och enkelt. Nu är det ett par år sedan men det mesta finns nog kvar.
Vet du om man får ha hund i shoppingcentret?
 
På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget, ingen bil och en schäfer i släptåg. Någon som har tips på vad vi kan sysselsätta oss med?
Jag skulle ta en promenad i gamla stan, gärna gå upp på berget som gamla stan omger, därifrån har man utsikt åt flera håll!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Magnum
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 952
Senast: Cattis_E
·
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 156
Fritid Till hösten börjar jag plugga behandlingspedagog (distans) i Sundsvall. 22-23 augusti ska vi vara på plats i Sundsvall och jag har...
Svar
10
· Visningar
693
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp