Tandborstning

Saga2

Trådstartare
Vilken tandborste tycker ni tar bäst bort plack? Jag har en mjuk babytandborste som min hund accepterar men funderar om den inte är för mjuk för ändamålet. Finns många andra sorter så vilken tycker ni är bra?
 
Låter de mycket? Var kan man köpa en sån?

Överallt :p Nä men alltså jag använder samma eltandborste som till mig själv men har ett eget borsthuvud till hundarna och hundtandkräm (jag kör på Virbacs enzympasta).
Ena hunden är lätt att borsta på, den andra tycker eltandborsten är obehaglig men det fungerar bra med vanlig barntandborste och valpen håller på att lära sig eltandborsten.
 
Överallt :p Nä men alltså jag använder samma eltandborste som till mig själv men har ett eget borsthuvud till hundarna och hundtandkräm (jag kör på Virbacs enzympasta).
Ena hunden är lätt att borsta på, den andra tycker eltandborsten är obehaglig men det fungerar bra med vanlig barntandborste och valpen håller på att lära sig eltandborsten.

Jaha trodde du menade en speciell eltandborste till hundar. Låter de mycket då?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
12 721
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 173
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 146
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp