Tapet (och andra idéer) till skrymlse

Voeux

Trådstartare
Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar, nattlampor, lite hyllor med böcker och plats för korgar med leksaker. Vi kanske även bygger in ett litet fönster så man kan titta ut och ha dörren stängd. Jag skulle vilja ha en fantasifull barntapet där inne, någon som har någon idé? Gärna något lite dovare och mysigt, skog, stjärnor? Vad hade ni haft? Andra roliga eller praktiska idéer? :)
 
Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar, nattlampor, lite hyllor med böcker och plats för korgar med leksaker. Vi kanske även bygger in ett litet fönster så man kan titta ut och ha dörren stängd. Jag skulle vilja ha en fantasifull barntapet där inne, någon som har någon idé? Gärna något lite dovare och mysigt, skog, stjärnor? Vad hade ni haft? Andra roliga eller praktiska idéer? :)
Älskar Newbies tapeter. De har många mysiga, och även med skogsmotiv.
 
Vi har precis tapetserat med en newbietapet, la upp bild i vad gör vi tråden. Den är dock kanske inte så dov men det finns jättefina fototapeter om man googlar åt det dovare hållet men med samma inriktning som newbie. Det finns dock många andra fina med i newbie-kollektionen.
Dock under en trapp hade jag nog valt bort mönsterpass, hade nog hellre valt en fin enfärgad tapet, tex från Boråstapeter, kollektion ”Linen” och sedan inrett med stjärnor i taket, någon fin tavla, ljusslingor osv!

Vill man ändå ha mönster så kolla på Rustas ”Tapet Together”, finns några riktigt fina, lite dova, med djur/skogsmotiv på 🥰
 
Majvillan har en fin tapet som stämmer in på dov, mysig, stjärnor. Twinkle heter den.
Känns den för enkel så har majvillan andra som old garden. Beror ju på hur stort utrymme vi pratar om. Twinkle är perfekt för små utrymmen.
 
Håller med andra i tråden Majvillan och Newbie har helt klart finaste tapeterna till barnrum, vi har en typ från Newbie med skogsdjur 😍🤗
 
Är du säker på att det är barnen som ska få ett krypin under trappan då? :D
 

Bifogade filer

  • IMG_9134.jpeg
    IMG_9134.jpeg
    97 KB · Visningar: 206
Tack för era tips hörni, ska kika på era rekommendationer! Ljusslinga lät sjukt mysigt :love: Det kanske mest är jag själv som kommer bo där inne 😆:heart ”Kom nu barn, det är MYSIGT!!”
 
En tapet som påminner om tidigare men är ljusare är boråstapeters forest friends mural (det är nog newbie).
 
Vi kommer ha ”bygga bo” från Midbec i barnens rum, den är mysig tycker jag!
 

Bifogade filer

  • IMG_3482.png
    IMG_3482.png
    276,9 KB · Visningar: 136

Liknande trådar

Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
1 964
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp