Bukefalos 28 år!

TCC i november *utställning*

MissFideli

Trådstartare
Nån som ska dit?
Det blir Lillans första och min första på väldigt länge utställning. Hon ska få ett helt eget, glittrande burskynke och jag ska förstås ha "hennes" nagellack :D Hon heter Sparkle-icious efter OPI's burlesque-serie.
 
Sv: TCC i november *utställning*

Nu börjar det närma sig :eek: Jag är nervös :cool:
Burskynket är färdigsytt, men inte pimpat än. Ska göras. Det ska också på band till upphängningen och tryckknappar till gardinen fram som hennes namn ska tryckas på.

Nästa söndag är det dags!! :banana:
 
Sv: TCC i november *utställning*

Vilken klass ska ni vara med i.
Jag åker till Köpenhamn nästa vecka ned min dam. Följer mest med som sällskap till hennes uppfödare. Sen blir det ordning och förhoppningsvis bebisar!
Lycka till på utställningen
 
Sv: TCC i november *utställning*

Tack :bow:
Klass 11. Hon blir 6 månader just på utställningsdagen så hon lär ju vara yngst i sin klass :p
 
Sv: TCC i november *utställning*

Vilken dag ska du dit? Jag ska dit på lördag med min lilla Lova som också går i klass 11, har inga förhoppningar alls utan ska mest bara se hur mycket/lite hon morrar tänkte jag. ;) Om du ska dit samma dag så får du säga hojta om du ser mig (om jag inte ser dig alltså)!

/Erica
 
Sv: TCC i november *utställning*

Söndag. Typiskt, Lillans syster och så du nu då ska dit på lördagen. Tur jag har med mig Lillans uppfödare åtminstone :p Höga förhoppningar, men låga förväntningar ;)
 
Sv: TCC i november *utställning*

Tack, det verkar behövas. Fick en domare som kanske inte är så trevlig alla gånger, Lone Lund. Men vi får hoppas hon är på bra humör på söndag :)
 
Sv: TCC i november *utställning*

Jag har en britt! S*Palace&Main's Sparkle-icious heter hon, kommer stå på burskynket :)
 
Sv: TCC i november *utställning*

Lillan skötte sig så himla bra :love:
Hon fick Ex1 och domaren var väldigt förtjust. NOM förlorade vi till en tydligen skitsnygg (kan inte hur dom ska se ut) CRX så det blev inte mer än så. Men jag är mer än nöjd med hennes beteende. Så nu hänger det på hur lång tid Yoga tar på sig att få ordning på sitt humör om det blir fler utställningar. Vill inte utsätta gammeltanten för för mycket stress.
 
Sv: TCC i november *utställning*

Grattis till Ex1! Jag lyckades tyvärr inte lokalisera din bur, trots att jag gick runt bland britterna och letade en hel del. Ställde själv ut en vit perserhane som blev EX1 och NOM, så jag är supernöjd med utställningen.
 
Sv: TCC i november *utställning*

Ingen korkad fråga :)
Man kan inte få cert när katten är under 10 månader. Men ex1 är ju på sätt och vis samma sak, eftersom båda betyder att kisse vunnit sin klass och kommit upp i tillräckliga poäng.
 
Sv: TCC i november *utställning*

Grattis vad kul.
Visst blir man glad när ens pälskling får fina betyg.

Här nere tog min Tös sitt andra CACS och hennes mamma blev IC.
Tösen gick också till Nom men som vanligt valde de en Birma att skicka till panelen :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 510
Senast: IngelaH
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 322
Senast: Elendil
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp