Bukefalos 28 år!

termosfodral....

tinissen

Trådstartare
termosfodral till nappflaskor, för att hålla vattnet varmt ett tag om man använder ersättning.(och inte har i tetrapack).. vart får man tag i sånt?? och vilket märke är bäst??
 
Sv: termosfodral....

Jag hade en termos med mig och hällde bara över vatten i nappflaskan och sedan i med pulvret. Pulvret hade jag doserat hemma i en sådan "bytta" med tre fack i. Jag tyckte det var smidigt.
 
Sv: termosfodral....

men nu var det termosfodral jag undrade över. att släpa med en termos är jag inte så sugen på!
 
Sv: termosfodral....

Oj finns det sådana? Smidigt :) jag tog skötväskans skötdel och lindade runt flaskan och så höll det sig varmt. Själva skötdelen var i ngn form av glatt tyg med isolering emellan och det höll helt okej varmt.

Man kanske kan sy själv om det inte finns? Fast det finns säkert eftersom du frågar efter det!
 
Sv: termosfodral....

jag såg en tjej som hade det för ett tag sen men tänkte aldrig på att fråga, ser ut typ som ett litet runt pennfodral med ett handtag och dragkedja i ena änden, det är ju jättesmidigt om man ska iväg några och inte har tillgång till varmvatten, t.ex om man åker tåg m.m och inte vill krångla med termos osv... :)
 
Sv: termosfodral....

d515093c6fb20b982aa49fa33cc27f2e.jpg

detta är en termosväska till nappflaska men det finns fodral (mjuka) oxå...
det ska vara ett handtag i ena kortänden, jättesvårt o förklara och hittar inga bilder heller...:confused:
 
Sv: termosfodral....

Om du googlar Lil´Snugger så kanske det är en sådan du tänker på.
 
Sv: termosfodral....

När jag jobbade i barnbutik sålde vi sådana här, är det ngt liknande du tänker på?

122020087522222845953288_L2.jpg
 
Sv: termosfodral....

nej det är inte en sån heller :)


565-%20ctn_4%20%20Insulated%20Bottle%20Carriers+box.jpg

hittade bild nu men verkar hopplöst att hitta återförsäljare.....
någon som vet vart man kan få tag på en sådan??

hittade även åf-listan, verkar som de fletsa babylan/brio/lekia osv kan ta hem denna :bump:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 553
Senast: G-uldlock
·
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 216
Senast: starcraft
·
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: sthu
·
Anläggning Hej Ska salta min ridbana nu när det är plusgrader så den kan hålla ett litet tag men vilket salt? Magnesiumklorid som även används på...
Svar
2
· Visningar
616
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp