Bukefalos 28 år!

Terry Pratchett

Sista boken blir den femte Tiffany Aching-boken: Shepherds Crown.

Så vi får inte veta hur det går när Moist vonLipwig reformerar Ankh-Morporks skatteverk...
 
Sista boken blir den femte Tiffany Aching-boken: Shepherds Crown.

Så vi får inte veta hur det går när Moist vonLipwig reformerar Ankh-Morporks skatteverk...

Det är ju omöjligt att välja sista-sista-sista önskeboken tycker jag. Glad att det är Tiffany, så försöker jag låta bli att tänka på vad som aldrig blev...
 
Jag hoppas också alla läst hans fantastiska samarbete med Neil Gaiman: Good Omens. Det är en av de mest underbara böckerna någonsin.

5-6 gånger tror jag, definitivt en av mina favoriter också.

Jag ÄLSKAR den boken!!! Vet inte hur många gånger jag läst den och skrattat mig halvt fördärvad. Faktiskt går den även att läsa i svensk översättning.

Han kommer vara saknad :cry:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
401
Hästvård ja som rubriken lyder, hur länge 'måste' man kämpa och när är det 'okej' att ge upp? :cry: slits mellan förtvivlan och hopp hela...
2
Svar
21
· Visningar
3 619
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 536
Senast: YorkWann
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 921
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp