Testar nu att visa hela toppmenyn

Visar nu även de gröna länkarna på vit botten på skärmar med låg upplösning så som mobiler. Jag tycker inte det är så snyggt men har fått ett antal klagomål att de inte syns på mobiler.
Är det bättre så här?

Jag kan tänka mig att jag försöker snygga till det lite längre fram, om de skall vara kvar.
 
Jag tycker det är bättre utan. Det blir ändå mest plottrigt och jobbigt med för mycket grejer på en liten skärm. Finns inte en chans att man kan använda de där små länkarna på en mobilskärm utan att zooma och flytta, så då blir nyttan ganska obefintlig.
 
Mycket mycket bättre! :) :) Har en Samsung Galaxy S3 och det är superlätt nu att gå mellan forumen. Grymt mycket smidigare!
 
Jag har nu ändrat lite så att texten i menyn är lite mindre på små skärmar, vilket förhoppningsvis gör så att nästan hela menyn syns. Blev det bättre?
 
Jag har nu även tagit bort den övre delen av menyn på små upplösningar, så bara det viktigaste är kvar.
 
Jag har nu även tagit bort den övre delen av menyn på små upplösningar, så bara det viktigaste är kvar.

På min telefon hamnar reklamen extremt nära texten, så om jag klickar på "ungdom" blir det gärna på reklamen istället. Går det inte att få ett litet mellanrum där? Eller övre delen av menyn, som inte är lika lätt att råka klicka fel på.
 
De finns på samma ställe i min mobil som på datorn, man måste klicka på den lilla smileyn i editorn för att se dem.
I telefonen ser jag inte en enda smiley. Det är bara svarsfältet men inget av verktygen som finns ovan när man svarar via datorn syns i min telefon.
 
På min telefon hamnar reklamen extremt nära texten, så om jag klickar på "ungdom" blir det gärna på reklamen istället. Går det inte att få ett litet mellanrum där? Eller övre delen av menyn, som inte är lika lätt att råka klicka fel på.
Det bör finnas lite mer plats nu, inte så mycket men lite.
 
I telefonen ser jag inte en enda smiley. Det är bara svarsfältet men inget av verktygen som finns ovan när man svarar via datorn syns i min telefon.
Kanske verktygsfältet inte visas ibland på vissa telefoner? Då får du nog tyvärr leva med att skriva in smileys för hand om de behövs.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 386
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 637
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp