Bukefalos 28 år!

Nu ar du sakert tillbaka i Sverige, men PG tips ar det enda te't vart att besvara sig med. Mojligtvis att Yorkshire tea kan funka i nodfall, men om jag fragar efter, eller erbjuder, en kopp te, da ar det PG tips jag menar!

(PG tips finns gladjande nog i Willy's sortiment i mamma och pappas stad, sa jag behover inte vara torstig nar jag ar pa hemmabesok!)
ICA Maxi har också PG Tips :) Tack och LOV!
 
Jag har kommit fram till att te är perfekt som studiedricka, men jag vill köpa påste. Vitt och grönt, gärna på nätet, men vart? Har själv jobbat i tebutik och förespråkar alltid löste av kvalitet, men jag vill att det ska vara så okomplicerat som möjligt.

Tips?
inget annat tips än att pyramider inte smakar lika mycket papper som påsar, och att det förstås ska vara Ahmads te. Jag brukar beställa te från Kryddhuset
https://www.kryddhuset.nu/category/pyramid-teabag-collection
 
Ahmad har ett te i sin limited edition som heter Royal afternoon och beskrivs så här:
This full-flavoured and exceptional blend of Limited Edition Darjeeling, Assam and
Ceylon teas is enhanced with the slightest hint of bergamot. A tea with majestic
qualities.

Det är riktigt gott (går även att dricka på förmiddagen). Luktar underbart när man öppnar burken.
Trots att jag oftast föredrag teer som inte är smaksatta är jag även väldigt förtjust i en earl grey som ingår i Ahmads Fine Tea collection:
1631960904281.png
 
ICA Maxi har också PG Tips :) Tack och LOV!
Nu ar du sakert tillbaka i Sverige, men PG tips ar det enda te't vart att besvara sig med. Mojligtvis att Yorkshire tea kan funka i nodfall, men om jag fragar efter, eller erbjuder, en kopp te, da ar det PG tips jag menar!

(PG tips finns gladjande nog i Willy's sortiment i mamma och pappas stad, sa jag behover inte vara torstig nar jag ar pa hemmabesok!)
Kryddhuset i Göteborg har också PG (på postorder)
 

Liknande trådar

Äldre Jag är i enormt behov av nya underkläder samtidigt som kontot ekar tomt :p Min första tanke var att plöja igenom H&M, Lindex och Kappahl...
Svar
10
· Visningar
4 304
C
Utrustning Jag letar och jag letar, men hittar ingenting! Så ge mig lite inspiration! Dvs. dressyrponnier och deras utrustning? Vad har ni när...
Svar
1
· Visningar
1 668
H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 155
Senast: anyberg
·
E
Anläggning Skulle gärna vilja ha lite tips och idéer om hur ni har löst förvaring för allt som ska rymmas i en sadelkammare! Tips på smart...
Svar
6
· Visningar
4 048
Senast: Stall Johansen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp