Bukefalos 28 år!

This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

Eskadron, fast jag använder inte skydd så har inte så stor koll på sånt ;)


Samma
 
Sv: This or that 3

svårt! jag har eskadron och mamma har båda, men jag tycker att dom mesta veredus skydden är snygga medans eskdrons sitter bättre på min polla :) så eskadron
hoppning utan spö med en häst som vägrar oftare om du inte har spö eller rida utan sporrar på en lat häst dressyr?
 
Sv: This or that 3

Rida utan sporrar på en lat dressyrhäst isf ;)


Rida i -20 grader i skritt eller rida i +30 grader i skritt?
 
Sv: This or that 3

Båda, skulle inte själv springa i nått av det:p Men om jag MÅSTE välja så tar jag skritt i +30 grader.


Rött eller grönt på fux?
 
Sv: This or that 3

engelsk! (vill man ha låg rem så kan man ha pullar eller remont :p)

alltid rida i skog eller alltid rida på fält?
 
Sv: This or that 3

Beror på hur det är i skogen, är det typ som motionsspår som vi har här hemma så väljer jag skogen lätt!


Svart eller brunt läder?
 
Sv: This or that 3

Beror lite på.. Pikeur sitter bättre på mig men kl har snyggare saker för det mesta.

samma fråga
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: Ananazen
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
689
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 683
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp