Bukefalos 28 år!

This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

rida mer, men självklart se över foderstaten.


Verka hästen hovar "för tidigt" eller "för sent"?
 
Sv: This or that 3

För tidigt.

Ge kraftfoder för att "alla andra får" eller vara den enda i stallet som inte ger?
 
Sv: This or that 3

Om jag ansåg att mina hästar inte behövde kraftfoder så hade dom inte fått det. Kunde tänka mig att slänga i en morot eller ett knäckebröd. Men jag tror nog mina två inte hade krupit ur skinnet "bara för att alla andra äter" utan fått acceptera det.

Samma
 
Sv: This or that 3

Skulle aldrig ge bara för att alla andra gör det:eek: Bara om dem behöver det. Annars skulle jag göra som FengurLaugar: Slänga in en morot/äpple eller knäckebröd.


Släppa ut hästen senare och ta in senare, eller ta ut tidigare och ta in tidigare?
 
Sv: This or that 3

Ta ut tidigare o in tidigare.

Endast rida i ridhus eller endast rida ut? (för alltid :))
 
Sv: This or that 3

rida ut, om då rida i gräs paddock/hage också ingår :p


transport med eller utan frontutlastning?
 
Sv: This or that 3

Utan

Du har en viss summa pengar till hästköp, köper du en hyffsat bra äldre utbildad häst som inte har "det" eller en grön ung med potential?
 
Sv: This or that 3

har dressyr sadel och letar hoppsadel, så det blir nog hopp :)
köpa en 15-20 duktig häst med glimten i ögat eller beställa ett föl du aldrig har sett? :)
 
Sv: This or that 3

15-20 är en stor ålderskillnad för mig, om hästen är 15 skulle jag nog hellre köpa den:p


lindor eller benskydd?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
916
Senast: Ananazen
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
689
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 683
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HUND MAGKATARR...
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp