This or that del 5.

sommartid = eget
vintertid= inaccorderad ;)
hade åtminstone velat det ^_^, slippa vara ensam vintertid och ha någon annan som sköter skitjobbet och leran ^_^.
 
Svårt. Tror att jag i det långa loppet skulle vara mest nöjd med att rida i skogen/naturen resten av livet, även om jag bara skulle vilja dö många gånger!:p

Samma
 
Rida i skogen.

Rida med sällskap, härligt tjatter och skratt som ger energi åt livet, hästar som är lyckliga tillsammans i sällskapet, eller rida det perfekta ridpasset ensamt med full koncentration på häst, ridning och i fullständig harmoni med hästen?
 
För kallt, trots att det är hemskt jobbigt i början så är det mysigt att klä på sig tjockt med kläder, ta in en häst ifrån hagen och rida sig varm.

Hoppa få, höga språng eller hoppa fler men lägre språng?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: 95johsv
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: valy
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 825
Senast: lizzie
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
617
· Visningar
45 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp