Bukefalos 28 år!

Thorowgood T8

Sv: Thorowgood T8

Kanske för att dom har thorowgood t4 hemma, dom modellerna som diskuteras här har Hööks fått beställa hem från återförsäljare i England? :idea:
 
Sv: Thorowgood T8

Köpte en T4 Cob plus från en stor firma i England. Tog 3-4 veckor pga att det var hög orderingång och TG inte kunde leverera snabbare till sina ÅF. Hade dom haft den i lager hade det bara tagit nån vecka.
 
Sv: Thorowgood T8

KL
Är det någon som vet hur bommen är i förhållande en globus? Har en globus idag som är okej, men skulle vilja ha en ny sadel då den inte passar mej!
 
Sv: Thorowgood T8

*kl*
Testar att väcka liv i denna tråd istället för att skapa en ny.

Är det någon som vet hur stor skillnad det är mellan T8 dressyr och T6 hopp? Har hört att T6 och T8 ska vara byggd på samma bom? Skiljer det sig mycket i passform mellan dressyr och hopp?
Är lite sugen på att köpa en begagnad hoppsadel att ha någon gång då och då (Har bara en T8 dressyr nu), om T8 & T6 är lika så är ju chansen stor att T6 passar :)
 
Sv: Thorowgood T8

Fick du något svar? Jag undrar samma sak fast jag har t 6 hopp men funderar på t 8 dressyr?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: Fiorano
·
Utrustning Nu vänder jag mig till er som har dessa dressyrsadlar . Globus crincle, passier corona , equiline contest. Dessa tre dressyrsadlar...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Time Lord
·
Utrustning Jag har haft enorma problem med att hitta en sadel till min Welsh Mountain. Hon är 115 cm hög med väldigt platt, bred och något svängd...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: Thera
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 307
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp