Bukefalos 28 år!

Tight svansskydd

M

_malle__

Efter att ha använt ett fult (lila) men välfungerande svansskydd med spänne & rem till täckesgjorden har jag nu köpt ett svart elastiskt svansskydd i neoprene utan remmar och spännen. Bara kardborreband.
Men jag får inte på det, det är för tight!

Någon som har några knep för att få på det?
 
Dom är skitsmala eller hur :mad:? Jag har klippt av mitt ca5 cm och sytt en kil som jag sen fällt i på undersidan hela vägen nerifrån. Jag har med andra ord delat det i 2 halvor och sen sytt ihop det igen fast med en kil i mellan så nu funkar det perfekt. Fast det är ett jäkla jox att sy i neopren, använde 3-stegs sicksack och la bitarna intill varandra utan överlapp.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 479
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 428
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 184
Senast: Elo
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 034
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp