Bukefalos 28 år!

Tikvalp kissar ofta

Mable

Trådstartare
Vet inte om detta är en löjlig fråga, men min tikvalp på 4 månader har börjat kissa onormalt mycket, både ute och inne. Det kan va att vi precis kommit in från en promenad där hon kissat flertalet gånger och sen sätter hon sig direkt inne. Väldigt små pölar ofta, men inget blod i och hon dricker inte ovanligt mycket. Är det någon som har någon gissning på vad det kan vara?
 
Vet inte om detta är en löjlig fråga, men min tikvalp på 4 månader har börjat kissa onormalt mycket, både ute och inne. Det kan va att vi precis kommit in från en promenad där hon kissat flertalet gånger och sen sätter hon sig direkt inne. Väldigt små pölar ofta, men inget blod i och hon dricker inte ovanligt mycket. Är det någon som har någon gissning på vad det kan vara?
Eftersom det börjat plötsligt och inte varit så förut beror det säkert på något. Så jag tycker att du ska boka en tid till veterinären.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
825
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 421
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp