Bukefalos 28 år!

Tips och goda råd..

Sv: Tips och goda råd..

Skulle behöva transport företag som kan frakta häst i Sverige, samt veta ca pris

BK´s hästtransporter de är en grå stor fin lastbil har använt den till fullblod och han har bra priser och fint åk. trevlig. De finns annons i ridsport. Lycka till.
Själv ska jag transportera häst från argentina till sverige.
 
Sv: Tips och goda råd..

ojoj, måste du ta allt jobbigt samtidigt????
hoppas du kryar på dig snart:) :)
och att livsgnistan kommer tillbaka:D :D
hälsn från T**a också, visste direkt vem "håret" var!

Hälsa tillbaka från mig och säg att jag tänker på henne ^^ Har faktiskt försökt ringa men misstänker att hon bytt nr..
Ingen kan glömma tösen med Håret >.<

Jag är en såndär puckomagnet till olyckskorp. Men det kan inte gärna bli sämre nu
 
Sv: Tips och goda råd..

Skulle behöva transport företag som kan frakta häst i Sverige, samt veta ca pris

Peter Jardby 0705-47 26 26 och Håkan Dysell 0705-91 24 00 kör galoppörer i linjetrafik mellan Skåne och Stockholm och kan plocka upp hästar längs vägen. Peter kör också travare till tävlingarna i Kalmar och Göteborg så kolla med dom om det gäller södra Sverige.

Sen kan dom ju köra privat från hit till dit men då kostar det....:eek:
 
Sv: Tips och goda råd..

har kollat sannolikhet för färg på fölen, och Jacs kan bli grullo, fast störst chans på dun förstås. Grullo vore kul, vet inte om det finns så många....
 
Sv: Tips och goda råd..

Vart har du tagit vägen tösa?
Snart en hel vecka sedan du var online sist!
Uppdatering, nu! :bump:

Har det hänt något?
 
Sv: Tips och goda råd..

Jösses detta var så spännande och så hemskt.
Att följa tråden är somen wallander film ju... hehe

Hur går det??
Några framsteg???

Håller tummarna så dom blir blåa här...
 
Sv: Tips och goda råd..

Ja jösses...då har hon en hel del att berätta för oss:banana:
 
Sv: Tips och goda råd..

har kollat sannolikhet för färg på fölen, och Jacs kan bli grullo, fast störst chans på dun förstås. Grullo vore kul, vet inte om det finns så många....

Grullo är väl en av de mest sällsynta... oh my god! :D Tänk om d blir en grullobebis..... :love: älskar grullofärgade hästar
 
Sv: Tips och goda råd..

Sorgliga nyheter, Herr "H" (sonen, chefen idioten) hävdar att hon är såld men vägrar ge mig varesig nummer eller liknande.. och fast jag slängde i ansiktet på honom att det inte är ändrat ägande hos AQHA. Och puckot e i belgien, där hittar jag inte... hade han varit i frankrike så hade jag iaf hittat till gården..

Jag blir så F*RBANNAT J*VLA trött på alla idioter.
 
Sv: Tips och goda råd..

men! den där mannen säger jag bara! :mad:
Elendet tar ju aldrig slut! Hoppas verkligen att hon har det bättre där hon är nu... Om hon nu verkligen har bytt ägare. Antar att han inte skulle tveka att betäcka en blockhalt häst för en sekund... Hur lång tid tar det förresten (om nu ett ägarbyte är gjort) innan det "syns" i AQHA?
 
Sv: Tips och goda råd..

En månad? Jag vet faktiskt inte.. kommer inte ihåg, det var ett par år sedan jag hade quarter själv.

Ne, nu ska jag gömma mig i stallet hos min tant i fyra timmar tills d e dags för nästa tentahelvete.
 
Sv: Tips och goda råd..

jag har själv haft span på en QH sedan 2002, trot eller ej men till slut vid sökning på google dök hans namn upp. Han finns nu i frankrike o tävlas på nationell nivå, du kan ju göra detsamma. Har du tur är det en ägare som visar upp sin pålle på nätet.

jag har inte tillgång till aqharegistret som synes...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp