Bukefalos 28 år!

Tips och goda råd..

Sv: Tips och goda råd..

Det kostar ganska mycket att änta med att regga dem.
Å andra sidan så är det kanske bara ide för honom att regga dem om han ser att de har potential att prestera på banan.
Annat fall säljer man dem bara till någon som ids betala den högre avgiften.

Du har pm igen

mvh Eva
 
Sv: Tips och goda råd..

Jo, jag har tänkt i samma banor som du ang. det.. misstänker att det är så. JAg PMade dig igen... åter igen TACK! :love:

Två av stona jag red in verkar iaf ha varit anmälda till en tävling -06, men en har inget sånt registerat på sig vad jag kan hitta.. (jag älskar när folk slänger upp startlistor och dyl på nätet ^^)
 
Sv: Tips och goda råd..

vad härligt bilden på din avatar matchar den förväntansfulla tonen i ditt inlägg!:D
 
Sv: Tips och goda råd..

Ja, nu väntar jag med spänning på senaste nytt!:bump:
 
Sv: Tips och goda råd..

intet direkt nytt under solen.. har mailat till Hubert, får se om han svarar gör han inte det så får jag ringa om nån dag >.< Kedjeröka i sällskap någon?
 
Sv: Tips och goda råd..

Har visserligen slutat röka för 12 år sedan men kör i vind!!! *blossar med dig*...Håller tummarna för bra svar från Hubert, också!!!
 
Sv: Tips och goda råd..

Jag kan följa med med långerpiskan i högsta hugg...:angel:
(jag kan vara riktigt bra på att argumentera ibland..)

nej men allvarligt, fy f-n vilka vidriga männsikor det finns! Särskilt när dom är så där j-vla bortskämda, sånna stör jag mig enormt mycket på!! Hoppas Blondie (?) lever och är i någorlunda skick, och att du hittar henne...
Stackars hästar..

Lycka till och jag håller tummar och tår (chadow gör också det...)
 
Sv: Tips och goda råd..

Ville bara berömma dig för din omtanke och envishet. Vad roligt att det finns sådana människor, lycka till:)
 
Sv: Tips och goda råd..

Hej
Hur är läget.?
Vad gör ni nu för tiden .....
Berätta nått de händer inget roligt här nu.
HALLÅ!!!!!!!!!:angel: :crazy:
 
Sv: Tips och goda råd..

Instämmer.... HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ?!?!?!?!
 
Sv: Tips och goda råd..

Hejsan.. ytterligare en knepig tråd från mig.

Fick reda på igår att mina drömmars lilla sto, en quarter efter Shining Fox (e: Shining spark u: Fox Anne) som stod nere i Frankrike fick sina ben sönderslitna av sin ägare bara nån månad efter att jag stack.. jag vet inte ens om hon lever fortfarande - men OM hon gör det..

Är det Någon som vet hur mkt det går på att transportera en häst från Lyon till sverige?

Och kan man anmäla en belgare för idioti och djurmisshandel?

Lever "min" lilla Blondie fortfarande så SKA hon hit, om jag så ska behöva gå ner till Lyon och köpa henne under pistolhot. Hon var en liten plutt då för ett år sedan, tre år och lite småtunn, men hon utvecklades så fint och visade så mkt talang att hennes ägare borde käppjagas till havs för det han gjorde.

Citat från min kollega därifrån "He broke her legs when she got bitted up".

Nu ska jag gråta en skvätt i mitt kaffe och svära över alla hjärtans dag och det faktum att allt fint och oskuldsfullt i den här världen verkar slås sönder.


sönderslitna, förstår inte hur du menar? Men han verkar vara ett MIFFO! :devil: Vi kan smyga på honom och slita sönder hans ben! Vi håller och häster sparkar!
 
Sv: Tips och goda råd..

jag har tyvärr varit dunderförkyld (och är fortfarande).. har inte fått svar av hubert än, så jag ska ringa så fort jag slutar låta söndergråten.. känns som jag har fyra trumslagare i skallen, tre tamponger i näsan och en harve med ståltråd i halsen.. totalt energilös just nu.. och för att gnälla lite till så har jag sparkat ut min sambo och känner mig ganska totalt värdelös och misslyckad med allt.

Förlåt att jag inte varit aktiv på ett tag >.<

Har inte gett upp blondie! Absolut inte, behöver bara mer energi för att palla med ett samtal med idi*ten..

Kram på er!
 
Sv: Tips och goda råd..

uschanemej låter jobbigt! :( Men du får nog nya krafter snart :bow: :banana: *pigga-upp-figurer* kram
 
Sv: Tips och goda råd..

ojoj, måste du ta allt jobbigt samtidigt????
hoppas du kryar på dig snart:) :)
och att livsgnistan kommer tillbaka:D :D
hälsn från T**a också, visste direkt vem "håret" var!
 
Sv: Tips och goda råd..

Skulle behöva transport företag som kan frakta häst i Sverige, samt veta ca pris
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp