Tips om finaste distansritten i sverige

Sh_Arabians

Trådstartare
Jag planerar att ta med mig familjen och åka och tävla i Sverige men vill då kombinera en fin och härlig bana med fin natur med ett härligt ställe attvstanna någon extra dag och exempelvis campa med familjen
Tips?
Vilken är din bästa upplevelse av just en ritt i Sverige?
 
Sv: Tips om finaste distansritten i sverige

Jag håller mig i södra Sverige så jag har inte ridit några av ritterna längre upp i landet. Men min favorit här nere är Göingeritten som går i maj och är både mycket välarrangerad och otroligt vacker natur att rida i. Det är så härlig stämning för hela bygden verkar tycka det är spännande med tävlingen för längs banan sitter ofta sällskap ute och håller utkik efter ekipage och hejar på! Dessutom har det varit strålande sommarväder varje år jag ridit där :D
 
Sv: Tips om finaste distansritten i sverige

Hökensås utanför Tidaholm, underbart vackert landskap intensiv vår/försommar grönska och mängder med blommande körsbärsträd när vi var där i början på maj. :love:

Vasaritten är favoriten annars och Midnattsritten är nästa önskeritt.
 
Sv: Tips om finaste distansritten i sverige

Göingeritten, utan tvekan. Rid den och du förstår varför! :)
 
Sv: Tips om finaste distansritten i sverige

Jag tyckte Simlångsritten var vacker, men jag har inte ridit Göingeritten,
 
Sv: Tips om finaste distansritten i sverige

Jag lägger min röst på Göingeritten! Klart trevligaste ritten jag har ridit.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
701
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
656
Senast: valy
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
409
Senast: Fideli
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp