Bukefalos 28 år!

Tips på aktivitetsarmband

Okej, nu har jag testat! Herregud vilken rolig pryl! :love:
Jag tog en promenad iklädd armbandet idag efter jobbet. Sjukt roligt att få statistik hela vägen! Det blev en mils promenad och för varje kilometer fick jag en avisering, dessutom fick jag flera aviseringar längs vägen när jag till exempel hade nått dagens stegmål och liknande.
Älskar att det är så enkelt! Jag är en stor teknisk idiot men jag har inga problem med att förstå funktionerna, även om jag förmodligen aldrig kommer att använda alla.

Nöjd! :up:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: Badger
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 259
Senast: super
·
Utrustning Sommaren närmar sig och med det sommarens plåga, insekterna. Jag skulle behöva era bästa tips på produkter och liknande för att göra...
Svar
2
· Visningar
561
Senast: kem
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp