Bukefalos 28 år!

Tips på fiskar?

Sv: Tips på fiskar?

Fast var det inte så att TS tänkte utrymma akvariet innan de nya invånarna flyttade in?

Är vattnet fel så hjälper ju inte det förståss, försåvitt inte TS tänker göra om inredningen också.

Precis, kanske var lite otydlig där. Jag ska självklart inte ha kvar alla småfiskar utan dessa ska jag ge bort till en vän. :)
 
Sv: Tips på fiskar?

Blåcikliderna såg väldigt vackra ut! Vart hittar man sådana, aldrig sett i djuraffären :confused:
Har ett annat akvarium med malawi-ciklider och dessa kan man ju köpa överallt men blåciklider har jag inte sett tidigare :)
 
Sv: Tips på fiskar?

Bor du i Sthlm ska inte det vara nåt problem. Kan inte tänka mig annat än att de fem fiskinriktade butikerna har dem hemma.
 

Liknande trådar

A
Övr. Djur Hej! :) Jag har precis köpt och halvfyllt ett 60L akvarium med vatten då jag har Googlat och läst mig klokare på fiskar i ungefär en...
Svar
9
· Visningar
18 047
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Vår microctenopoma har satt i sig hela vårt stim med grön neontetra :(, så nu behöver jag hitta en annan fisk att ersätta dem med...
Svar
5
· Visningar
2 277
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Nu har min huskompis fått i skallen att han vill skaffa akvaruim. Eller tja, akvarium har vi men det är tomt och nu vill han dra...
2
Svar
28
· Visningar
15 152
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Ja, jag vet att det har varit en del akvarietrådar här nu på sistone, men jag hoppas att ni orkar med en till? Det känns enklast att...
2
Svar
27
· Visningar
8 046
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp