Bukefalos 28 år!

Tips på jackor!

Tack för era förslag! Det blev en kingsland.. om den nu passar när den kommer. :nailbiting:

Ifall den inte gör det så får ni gärna fortsätta ge förslag! :bow:
 
Helst inte en varseljacka typ. :D
Varför inte? Då syns man ju i mörkret, perfekt ju, älskar min varseljacka och använder den jämnt under de mörka årstiderna. :D

Men som svar på din ursprungsfråga har jag inget bra alternativ mer än besöka någon butik och prova jackor för det priset och utseendet som du tänkt. :)
 
Varför inte? Då syns man ju i mörkret, perfekt ju, älskar min varseljacka och använder den jämnt under de mörka årstiderna. :D

Men som svar på din ursprungsfråga har jag inget bra alternativ mer än besöka någon butik och prova jackor för det priset och utseendet som du tänkt. :)
Reflexjackor och reflexer har jag redan massor av. Men de passar inte i alla sammanhang :)
 
Billigt är en definitionsfråga när det kommer till jackor (och typ allt annat :angel:) hävdar jag bestämt! Jag tänker pris per år av användning istället och då blir de dyrare oftast betydligt billigare. :D
Plånboken ska man inte lyssna på, då blir man bara ledsen.
Mvh lätt beroende av Pikeur och 66 North
 

Liknande trådar

Utrustning Nu när det äntligen börjar kännas som att våren är på väg plockade jag fram min tunna ridjacka bara för att konstatera att det...
Svar
15
· Visningar
1 409
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver en ny jacka till hösten. Någon mjuk och smidig med "tröjkänsla" eller iaf inte stel och otymplig. Kanske softshell? Inget...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Ia*
·
Utrustning Jag har letat lite smått efter en bra och praktisk jacka att använda både på hästryggen och på marken i och runt stallet. Min gamla har...
2
Svar
21
· Visningar
4 104
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag har en Air-o-wear, klass III. Jag har egentligen inga synpunkter på den men den är så förbaskat VARM. Vintertid är det ju ett plus...
Svar
8
· Visningar
2 012
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp