Bukefalos 28 år!

Tips på passande hundras!

Mysan94

Trådstartare
Jag är intresserad av att köpa en till hund men denna gången vill jag gärna ha en korthårig mellanstor till stor hund. Jag har häst så jag vill att den ska vara pigg och glad men ändå lyhörd och som inte blir helt galen om den måste ta det lugnare en dag. Just nu har jag en welsh springer spaniel som jag älskar men nu skulle jag gärna vilja hitta en hund med lite mindre päls!;) Jätte tacksam för alla tips jag kan få!! :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
3 139
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 661
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 560
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 074
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp