Bukefalos 28 år!

Tips på resmål m.m Gävle b.la

Halcyon

Trådstartare
Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det stopp, vad mer kan göra nära Gävle, eller mer norrut i Sverige? Som jag vill gärna se mer av.
Gillar spa, upplevelser, djur - men inget som kräver måste gå långa vandringar helst.
Blir efter 29juni som tidigast då museet öppnar igen.

Gärna tips på bra och billiga boende, inte så kräsna mer finns en säng att sova i.

Utgår ifrån Oxelösund, och vill helst ta oss med kollektivtrafik, viss taxiresa kan gå bra, då bilen får stanna hemma.

Så? 😃
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 739
Senast: Paddington
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 096
Senast: lundsbo
·
Fritid Jag och mannen är sugna på att åka på en weekend. Södra sverige är rätt välutforskat av oss och nu är vi sugna på att se något nytt. Man...
Svar
19
· Visningar
1 291
Senast: nickan1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 501

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp