Bukefalos 28 år!

Tips på stigbyglar

galoppirruette

Trådstartare
Hej allihop..

Jag har länge kollat runt lite här och där på snygga byglar till min Elisabeth sadel.. Kan inte bestämma mig för utseende osv. Det enda jag vet är att de ska vara svarta och inte med så mycket krussiduller..
Jag är usel på engelska och kan inte ett ord tyska så har bara tittat på svenska sidor..
Har dessutom bara ridit i "engleska" byglar så jag vet inte vad man ska kolla efter, typ räfflor å sånt..

Någon som är villig att hjälpa mig?!

Mvh/P
 
Sv: Tips på stigbyglar

ja visst var det:love: jag gillar speciellt renaissance stången med guldbosette på:love: vill haa..
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 212
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 887
Senast: starcraft
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 401
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 340
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp