Bukefalos 28 år!

Tips på veterinär till hund!

Timsetim

Trådstartare
Vi ska flytta norrut i sommar, till Eslöv :angel: , och jag tänkte höra om någon kan tipsa om någon bra veterinär i krokarna. Pma gärna! Tack på förhand! :bow:

/Timsetim
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Vart bor du nu då?? Det finns några stycken. Ska det vara i Eslöv elelr går det bra med Höör och Hörby också ( 2 mil resp. 3 mil)?
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Timsetim skrev:
Vi ska flytta norrut i sommar, till Eslöv :angel: , och jag tänkte höra om någon kan tipsa om någon bra veterinär i krokarna. Pma gärna! Tack på förhand! :bow:

/Timsetim

Har PM:at Dig ;)

mvh
Carina på Cesam Arabians
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Enya skrev:
Vart bor du nu då?? Det finns några stycken. Ska det vara i Eslöv elelr går det bra med Höör och Hörby också ( 2 mil resp. 3 mil)?

Vi bor i Malmö nu. Sambon jobbar ofta i Kristianstad så det hållet passar bättre.

/Timsetim
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Timsetim skrev:
Tack! :bow:

/Timsetim

Det var så lite så...Kanske nån av dem faller Dig i smaken... :angel:
mvh
Carina på Cesam Arabians
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Kan du inte lägga ut ditt tips så att alla kan se det. Om du har skrivit några elakheter så behöver du ju inte lägga ut dom. Det kan som sagt vara fler som är intresserade...
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Geezer skrev:
Kan du inte lägga ut ditt tips så att alla kan se det. Om du har skrivit några elakheter så behöver du ju inte lägga ut dom. Det kan som sagt vara fler som är intresserade...

Jag har definitivt inte skrivit några elakheter (skulle aldrig falla mig in ö.h.t :confused: ) men det är kanske inte så lämpligt att lägga ut det i tråden eftersom det dels innehåller kontaktinformation till mina veterinärer och dels telefonnummer...dels kanske det räknas som reklam och då är genast spinoerna här och raderar...... :crazy:
PM:a istället de som vill ha.....eller maila mig på carina@cesamarabians.com

mvh
Carina på Cesam Arabians
 

Liknande trådar

Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
150
Senast: Halcyon
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: Myrten
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: Lisalei
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 995
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp