Tips tack!

Sablar22

Trådstartare
Vi har annonserat på blocket, satt upp lappar överallt på byn, annonserat i lokaltidningarna, och lokalradion ska skicka iväg en efterlysning...
Vad som är borta?
Våran Findus-katt har nu varit spårlöst borta i 26 dygn! :cry:
Är det något vi har missat att annonsera på??
pipenfindus.jpg
Är han inte bara för go :love: :cry:
 
Usch vad tråkigt! Hoppas att han kommer tillbaka. Har ni varit runt och frågat grannar om de har sett honom?
 
När Ester och Doris var försvunna så åkte vi runt och knackade dörr. När vi tillslut hittade dem var det med hjälp av spårhund, men det kanske inte är att föredra när man letar katt?
Annars kan jag trösta med att vår gamla katta kan vara borta en månad i sträck för att sedan bara dyka upp som om inget hänt.
 
Min mormors katt var försvunnen i fyra år sen kom han hemtranskade och gick i huset och åt, sen spöade han upp den nya katten de skaffat under hans lilla "morgonpromenad"... :smirk:

Så ge inte upp hoppet om att få se honom igen..
 
Jag kunde inte se bilden tyvärr!
En familj som förlorat en katt här har satt upp bilder på varenda telefonstolpe i området (modell USA-försvunna). De hinner sitta bra länge innan nån river ner dem...
 
tycker ni ska knacka dörr.. o så..
kan hända att ngn liten tjej har hittat katten.. och den var såååååååååååå hungrig.. och helt enkelt adopterat den..
det jgorde i alla fall jag när jag var liten.. :o :D :love:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I helgen kulminerade en situation som varit på upptakt ett tag, som rymmer ganska många funderingar, därav den spretiga titeln. Hur som...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 470
Senast: mamman
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
1 818
Senast: Lime
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 822
Senast: Lager
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 043
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp