Bukefalos 28 år!

Tipsa mig om en sele!

kolblakkur

Trådstartare
Normalt sett har jag nog ganska så bra koll, men tänkte att där kanske har kommit någon sele som jag missat. Har en Idealsele i dagsläget, söker inte något under den prisklassen. Har funderat på en Flexsele, men eftersom jag inte fått se en IRL så blir jag lite nervös :nailbiting: Den är dyr men säkert värd det, men vill som sagt helst se selen IRL innan jag beställer en sele för nästan 30.000... Finns det någon sele i mellanprisklassen jag missat? För 8-15.000? :)
 
Sv: Tipsa mig om en sele!

Kom på att Imperialselen pratades det om förr här på Buke. Någon som haft den? Var/är ni nöjda? Hur upplevde ni kvalitén?
 
Sv: Tipsa mig om en sele!

Flexselen är jag imponerad av, en sån skulle jag absolut kunna tänka mig om jag hade budget för det. Det enda jag isf skulle kunna se som en liten nackdel, är väl att den inte har silettfunktion. Men om man kör tvåaxlad vagn så är ju det totalt ointressant, bara vid enaxlat och i gropig terräng som det skulle kunna vara ett problem.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: escodobe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: cassiopeja
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 637
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 579
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp