Tjohoo! Jag har vunnit pengar!

stjarnhimmel

Trådstartare
Jag har de senaste dagarna fått tre mejl om att jag har vunnit pengar! Av en prins Al-Waleed!
En hyvens karl som ska ge mig 1,6 miljoner pund! :up:

Eller summan vet jag inte exakt för det stod olika i olika mail, men det är nog bara ett stavfel. :)

Jag ska bara skicka mina uppgifter.

Nu undrar jag om någon varit med om liknande?
Jag undrar nu vart han bor? För ska jag åka dit och hämta pengarna? Är det lång flygresa? Jag tycker det är jobbigt att flyga långt.:(

Tror ni jag måste hämta pengarna snart? för då måste jag skynda mig att göra nytt pass!

Hur mycket är 1,6 miljoner pund? Ska jag skatta på pengarna i Sverige eller i hans land?

Tacksam för hjälp!

Det är sån himla tur att han hittade mig ... För han skickade till en mail jag nästan aldrig använder! :)
 
Jag blev skitlycklig när jag såg ett sånt mail i min inkorg häromdagen också! Tills jag insåg att jag inte var inne på min mail. :( Därför funderar jag på hur jag på bästa sätt gör, dels för att undanhålla informationen från mailägaren, samt att lyckas lura personen som mailade att det är jag som är den som ska ha pengarna?
 
Jag blev skitlycklig när jag såg ett sånt mail i min inkorg häromdagen också! Tills jag insåg att jag inte var inne på min mail. :( Därför funderar jag på hur jag på bästa sätt gör, dels för att undanhålla informationen från mailägaren, samt att lyckas lura personen som mailade att det är jag som är den som ska ha pengarna?
Är det prinsen där också?
 
Nån som vet var vi får tag på billiga flygbiljetter?? Litar inte på transfers så vill nog hämta pengarna kontant :-D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Min cykel blev stulen på vår innergård för ungefär ett år sedan. Jag anmälde till försäkringsbolaget och fick ut ersättning. I våras så...
2
Svar
27
· Visningar
5 668
Senast: 360
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 636
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 326
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 880
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Dressyrsnack 17
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

Tillbaka
Upp